Sponsor worden?

Lijkt het u wat om een route te ondersteunen als sponsor
van de Stichting Wandelen in Westerwolde?

Wie zijn wij?

Met inmiddels 37 wandelroutes profileert Stichting Wandelen in Westerwolde zich als de aanbieder van wandelroutes in Westerwolde!
Al onze routes vindt u op http://www.wandeleninwesterwolde.nl

De routes variëren in lengte tussen 3 en 16 kilometer en kunnen ook onderling gecombineerd worden. Het vertrekpunt is steeds een markante plaats in het gebied: Onstwedde, Smeerling, Vlagtwedde, Veele, Vriescheloo, Wedde, Bellingwolde, Blijham, Alteveer, Oudeschans, Sellingen, Ter Apel, Jipsingboertange, Jipsinghuizen en Ter Apelkanaal.

De routes leiden langs de meest bijzondere plekjes en laten de wandelaars  kennismaken met de verrassende natuur en de landschappen van Westerwolde.

Alle routes zijn te downloaden als kaart, routebeschrijving en Gpx-bestand, dus verdwalen is er niet bij. Op de website is te zien waar in Westerwolde de routes zich bevinden. Op de website staat bij elke route een aantal mooie foto’s, maar zelf wandelen, kijken en ervaren is natuurlijk de beste manier om Westerwolde te ontdekken!

De wetenschap dat elke route jaarlijks door onze vrijwilligers wordt gecontroleerd, garandeert de wandelaars dat de wijzigingen in het landschap worden bijgehouden.

Tevens heeft Stichting Wandelen in Westerwolde het Lange Afstandspad: “het Westerwoldepad” ontwikkeld, dat bestaat uit een kern van ongeveer 40 kilometer met daaraan vastgeknoopt ommetjes waardoor het totaal uitkomt op 80 kilometer door het mooie Westerwolde.

In Smeerling zijn we in samenwerking met Natuurmonumenten bezig een Beleefpad aan te leggen voor gehandicapten.

Onze Stichting wordt gerund door vrijwilligers en werkt nauw samen met Tourist Info Westerwolde, Staatsbosbeheer, Natuurmonumenten en het Waterschap Hunze en Aa’s.
Uiteraard hebben wij ook het Cittaslow-certificaat.

Sponsor worden?

Met uw bijdrage kunnen we onze website blijven onderhouden en kunnen we onze vrijwilligers motiveren en ondersteunen en Westerwolde nog meer op de kaart zetten.

Meestal is het een bedrijf of organisatie uit dezelfde startplaats die de route sponsort, maar uiteraard staan wij ook open voor alle mogelijke andere sponsoren.

Kort gezegd houdt sponsoring het volgende in:

Er wordt een contract aangegaan met de Stichting Wandelen in Westerwolde, in principe voor een periode van 3 jaar, met daarna een stilzwijgende verlenging met een jaar.

Tegen een jaarlijks terugkerend bedrag (€100), waarvoor in maart de nota wordt verstuurd, krijgt men als sponsor een prominente logo-plek op de pagina van de wandeling die men sponsort en een logo met link op de te printen routebeschrijving.

Daarnaast wordt er op Facebook door onze webmaster regelmatig aandacht besteed aan de sponsor, u kunt bijv. activiteiten laten delen op onze pagina.

En uiteraard staan de sponsoren ook vermeld op de Stichtingwebsite van Wandelen in Westerwolde: http://stichtingwandeleninwesterwolde.nl/?page_id=137

Mocht u geïnteresseerd zijn, dan horen we dat graag en zullen we een en ander in gang gaan zetten. U krijgt dan een contract opgestuurd. Tevens kan als u dat wenst een van de routecoördinatoren nog in gesprek met u gaan als u meer informatie wenst.

U kunt ons via e-mail bereiken: info@wandeleninwesterwolde.nl