Reacties van wandelaars

Westerwoldepad:

Adriana Overgoor:
(die het pad in één dag heeft gelopen)
Gisteren het pad gelopen. Hier een verhaal erover:
Ik vond het echt een leuk pad en kom zeker terug. Dank jullie wel!

Meindert Gozens:
“Met mijn zoon heb ik verleden week het traject Ter Apel- Smeering(i.p.v. Hofte) gelopen. Enige jaren geleden hebben we dat ook al gedaan maar toen zaten er nog allerlei fouten in de routebeschrijving . Gps moest ons toen redden. Dat was nu anders .De routebeschrijving was perfect.
We hebben genoten van de wandeling . We willen de vrijwilligers, die dit mogelijk maakten, hartelijk danken voor hun uitstekend werk!

Suzanne van Dijk loopt ook het Westerwoldepad en vertelt er over op haar website. Haar verhaal met prachtige foto’s kunt u hier lezen:

40 Wandelingen in Westerwolde:

Evert en Ina Vos:
” Dit jaar reeds 4 routes gelopen. de nummers 11, 20, 25 en 37 allemaal erg verrassend. Je komt op plaatsen waarvan je niet wist dat ze bestonden. Je loopt over zandwegen waar je nauwelijks iemand tegenkomt. of het nu Bellingwolde is of Ter Apelkanaal, allemaal even mooi. Wij willen ze allemaal nog lopen dit jaar.”

Frits Brink:
” Beste mensen, gisteren met mijn echtgenote wandeling nr 9 gedaan. Stobkepad Onstwedde.
Een verrassende wandeling die uitstekend aangegeven is. Graag wil ik de mensen die de tocht hebben uitgezet van harte bedanken. Wij gaan op voor de volgende ontdekkingen!
Hartelijke groet van de oud-burgemeester van Stadskanaal.”

Bettie en Jan Bruins:
‘Wil even een pluimpje geven voor de wandelroutes. Hebben nu 8 van de 39 gedaan. De rest volgt nog. Heel duidelijk aangegeven op de route beschrijving. Dank jullie wel.’